Direktlänk till inlägg 7 april 2009

GÄÄSP.

Av sara - 7 april 2009 03:25


Åh herregud,

SaraSara.. 03.25 på natten?

Jag som ska upp tidigt imorgon och kolla på när

Emma rider.. Får lov att se ut som en panda helt enkelt!


Aja, nu när jag sitter här kan jag passa på att berätta att imorgon ska jag

påbörja en makeover på bloggen hade jag tänkt, Jag kommer förmodligen flytta den för vad jag har förstått kan man inte redigera htlm här?
Om det går, någon som vet var? Kommentera om du vet!


Fortsätt sova gott!
mvh Sara


 
 
Ingen bild

Sara

7 april 2009 03:53

Kommentera även fast du inte har något att säga :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 5 maj 2009 19:01

Hejsan. Undra hur längesedan det var jag skrev här nu!?Jo lite mindre en 1 månad.. Shit. Ska försöka bli lite aktiv, ;)Jag menar... Har inte vart aktiv på en månad och får lix encå.. HMMPPP... 3 besökare per dag ? x'd Haha. Aja, får se.. Ska förs...

Av sara - 12 april 2009 23:54

Hejsan. Kanske kommer ta en Paus från bloggandet eftersom det endå inte är någon som läser bloggen.. Inget kul då! Får ca 5 besök om dagen, gösh vad stolt jag är! Men snälla om du läst min blogg en gång fortsätt :(   mvh Sara ...

Av sara - 11 april 2009 22:48

Gokväll!Judt nu sitter jag här vid en mini PC och skriver, (lägger ut bild senare)Jag är hos släkten, mm mycket kakor och god mat! Men mer kan jag inte skriva eftersom det är ganska svårt med dem här mini tangenterna, Men bloggar i morgon kväll.   mv...

Av sara - 10 april 2009 20:37

Hejsan igen (: Jag var och shopade med Emma idag, Det var ganska kul faktiskt! Men hittade inte alls mycket, En tröja och ett par skor.. Samt 3 ansikts inpackningar inpackningar som jag .. Hmmp.. Glömde i Affären! Haha. Ska hämta dom imorgon förmodli...

Av sara - 10 april 2009 20:12

Hejsan! :) Nu har jag inte bloggat på ett tag, har helt enkelt inte haft tid.. Plus att jag har testat metrobloggen, vilket inte var något för mig! Men det är en jätte snäll tjej som ska hjälpa mig att lägga in min Bloggdesign på blogg så boggen ko...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja se lite mer bilder på bloggen?
 Ja.
 Nja, vet inte.
 Nej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards